• Toate
  • FEMEI
  • BĂRBAȚI
  • COPII
  • Caută
  • Autentificare
  • Coșul meu
#molosport
  • eshop@molo-sport.ro Livrare și plată

  • Menu
    Toate
    Femei
    Bărbați
    Copii
    Branduri
    Inspirație
    Inspirație
    Inspirație pentru ea Inspirație pentru el
  • Sneakers
  • Încălțăminte
  • Îmbrăcăminte
  • Accesorii
  • Lichidare stoc
  • Campanii
  • Branduri
  • Inspirație
    • Inspirație

      • Inspirație pentru ea

      • Inspirație pentru el

Caută
Întrebări frecvente

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Cum aflu dacă produsele sunt în stoc?

Dacă poți să comanzi folosind butonul "Cumpără" (sub prețul produsului), înseamnă că produsul este în stoc și poate fi comandat fără probleme. Atunci când alegi o culoare sau o mărime, este important de reținut că doar cele care sunt afișate sunt în stoc. Produsele care nu mai sunt disponibile nu sunt afișate pe site, așa că toate cele pe care le găsești pe site pot fi comandate. 

Cum pot să aflu care este statusul comenzii mele?

În momentul in care statusul comenzii tale este modificat vei primi un email de confirmare. Mai mult decât atât, dacă ai nevoie de mai multe informații în legătură cu stadiul în care a ajuns comanda ta, te rugăm să ne contactezi telefonic (+40 312 295 310) sau prin email (eshop@molo-sport.ro) iar noi îți vom oferi toate detaliile de care ai nevoie.

Produsele de pe site sunt originale?

Fiind o companie cehă și în concordanță cu legile în vigoare, toate produsele pe care le comercializăm sunt originale, achiziționate de la branduri de renume mondial pentru a garanta calitatea. Mai mult decât atât, satisfacția fiecărui cumpărător este foarte importantă pentru noi, motiv pentru care dacă există orice fel de nemulțumiri produsele pot fi returnate în termen de 30 de zile de la primire.

Cum pot să plasez o comandă?

Pentru a plasa o comandă te rugăm să accesezi pagina produsului dorit și să dai click pe butonul "în coș". În secțiunea următoare va trebui să completezi datele de livrare și facturare. 

Cum verific dacă comanda mea a fost plasată?

În momentul in care comanda este plasată cu succes se va încărca în mod automat o pagină în care vei vedea produsele comandate, costul de livrare si restul detaliilor comenzii tale. Mai mult decât atât, în câteva minute vei primi și un email de confirmare iar comanda va fi vizibilă în contul tău de client. 

Pot să editez o comandă deja plasată?

În mod normal comenzile pot să fie editate și după ce au fost plasate însă datorită numărului mare de comenzi și solicitări pe care le primim zilnic, nu putem să garantăm acest lucru. Pentru a crește șansele ca cerințele tale să poată fi îndeplinite, te rugăm să ne contactezi telefonic în cel mai scurt timp de la plasarea comenzii, la numarul +40 312 295 310.

Cum aleg mărimea potrivită la pantofi?

Sub poza principală a fiecărui produs se găsește a șaptea secțiune de la stânga la dreapta, cu numele "Cum alegem mărimea". Te rugăm să respecți procedura descrisă acolo pentru a identifica lungimea în centrimetri a tălpii tale iar apoi să adaugi 0,50 cm în plus pentru a-ți asigura confort și flexibilitate în timpul mersului. Acum, tot ceea ce a mai rămas de făcut este să comanzi mărimea care corespunde cu numărul de centimentri calculat anterior.

Cum aflu din ce material este realizat un produs?

Sub poza principală a fiecărui produs se găsește a doua secțiune de la stânga la dreapta, cu numele "Specificații". Aici se găsesc toate specificațiile oferite de către furnizor.

Aveți și alte mărimi sau culori decât cele afișate pe site?

Din păcate, nu. Toate articolele, marimile și culorile disponibile sunt afișate pe site și menționăm că nici nu aducem produse pe comandă.

Care sunt costurile transportului?

Livrarea produselor se face de luni până vineri, între orele 8:00 -  17:00, și doar pe teritoriul României.

  • Costul de livrare cu FAN Courier este de 19 lei însă pentru comenzi mai mari de 249 lei, livrarea este gratuită
  • Costul de livrare cu Urgent Cargus este de 19 lei însă pentru comenzi mai mari de 249 lei, livrarea este gratuită

În cât timp voi primi comanda?

În mod normal procesarea comenzii durează  3 zile lucrătoare iar expedierea între 2 și 3 zile lucrătoare, urmând ca cel mai probabil comanda să sosească în termen de 5 - 6 zile lucrătoare de la confirmare. În cazul în care din diverse motive termenul de procesare sau livrare al comenzii este prelungit, vei fi anunțat prin email. Mai multe detalii despre livrare și plată  găsești în secțiunea specifică de pe site. 

De la ce valoare beneficiez de transport gratuit?

Transportul este gratuit pentru comenzi mai mari de 249 lei.

În cât timp pot să anulez comanda?

În cazul în care te-ai răzgandit și nu mai dorești produsele, conform termenilor și condițiilor, poți să renunți la comandă în termen de 2 ore de la plasare, telefonic (+40 312 295 310) sau printr-un email la adresa eshop@molo-sport.ro.

Pot să verific coletul la primire?

Din păcate momentan serviciul de verificare al coletului la primire nu este disponibil însă pentru a ne asigura de satisfacția ta, beneficiezi de 30 de zile în care poți să returnezi sau să schimbi produsele comandate fără să oferi nici un motiv.

Am plasat o comandă însă am greșit detaliile de livrare

În cazul în care ai greșit adresa de livrare, numărul de telefon, adresa de email sau orice alt detaliu, te rugăm să ne contactezi în cel mai scurt timp telefonic sau prin email pentru a corecta datele.

În cât timp se pot returna produsele?

Poți să renunți la comandă în termen de 30 de zile de la primire fără a avea obligația de a specifica motivul. Citește mai multe despre procedura de retur în pagina despre returnare.

În cât timp se pot schimba produsele?

Poți să renunți la comandă în termen de 30 de zile de la primire fără a avea obligația de a specifica motivul.  Citește mai multe despre procedura de schimbare în pagina despre schimbare.

La ce adresă trebuie să trimit coletul pentru returnare sau schimbare?

Schimbarea sau returnarea comenzilor trebuie să fie realizată în concordanță cu temenii și condițiile acestui site. Astfel, adresa depozitului central este: SPORTISIMO s.r.o. - E-shop, parcul West Gate Rudná , za Panskou zahradou 1018/1, 252 19 Rudná, Praga însă adresa la care va trebui să expediați coletul este: Calea Vitan, Nr. 55-59, Spațiul FE05-06, Centrul Comercial București Mall, Etaj 1, Cod Poștal 031281, București, Sectorul 3, România. Află mai multe despre procedura de returnare sau schimbare din pagina Livrare și plată.

Unde găsesc numărul comenzii?

Numărul comenzii poate fi găsit în contul tău de client, pe factura atașată produselor și în email-ul de confirmare.

Livrați produse și în alte țări?

Din păcate, momentan acest serviciu nu este disponibil.

Cum pot să vă contactez?

Îți stăm la dispoziție pentru orice detalii sau informații. Pentru a lua legătura cu noi te rugăm să folosești datele din pagina de contact.

 

Menu

Newsletter

De ce să cumpărați de la noi?

Returnare și schimbare

Produse pentru schimbare

Produse pentru returnare

Produse defecte

Livrare și plată

Întrebări frecvente

Termeni și condiții

Contacte

Prelucrarea datelor personale

Cookies

Notă de informare a venitului înregistrat

Plata cu cardul bancar

Abonează-te la newsletterul Molo

Fii printre primii care află despre ofertele și noutățile noastre.

Urmăriţi-ne

Urmăriţi-ne
Urmăriţi-ne

Utilizare hashtag

#molosportro

  • Informații despre cumpărături

    • Newsletter
    • De ce să cumpărați de la noi?
    • Returnare și schimbare
    • Livrare și plată
    • Întrebări frecvente
    • Termeni și condiții
    • Contacte
    • Prelucrarea datelor personale
    • Cookies
    • Notă de informare a venitului înregistrat
    • Plata cu cardul bancar
  • TOP brands

    • adidas
    • Converse
    • New Balance
    • Nike
    • O'Neill
    • Puma
    • Vans
    • Toate mărcile
Copyright © 2021 - Molo Sport & Lifestyle

Compania SPORTISIMO s.r.o. Cu sediul în Řevnická 170/4, 155 21, Praga 5, Republica Cehă, ID 26194627, în calitate de administrator de date personale, procesează cookie-uri necesare pentru funcționarea site-ului și pentru scopuri analitice pe acest site. Dacă ne acordați consimțământul, vom procesa cookie-uri pentru a personaliza și direcționa anunțuri.

Sunt de acord
Sus