Plata cu cardul
Nu reușiți să plătiți comanda cu cardul? Banca dumneavoastră a autorizat plata cu cardul online pe internet însă întâmpinați dificultăți în continuare?
Vă punem la dispoziție un scurt manual care vă va ghida pas cu pas pentru efectuarea plății online cu cardul.
De ce nu se efectuează plata cu cardul.
- În cont nu sunt suficienți bani
- Este depășită limita zilnică sau săptămânală, de tranzacționare pe internet
- Cardul nu este activat pentru plata pe internet
- Tipul de card nu este acceptat

Pasul 1 – modalitate de plată

- selectați compania de transport pe care o preferați

- selectați metoda de plată cu cardul
Pasul 2 – finalizarea comenzii

- acceptați termenii și condițiile de cumpărare
- dați click pe "finalizați comanda și treceți la plată"
Pasul 3 - finalizare comandă

- pe pagina de confirmare a comenzii, veți vedea numărul comenzii și date de contact pentru serviciul clienți
- În cel mult 5 secunde veți fi redirecționați spre pagina de plată
Pasul 4 – selectați tipul de card bancar

- selectați tipul de card bancar cu care doriți să plătiți (VISA, MasterCard, Visa Electron sau Maestro)
- după selectarea cardului bancar dați click pe butonul "Continuare plată"
Pasul 5 - completarea datelor

- numărul cardului - aici completați numărul din 16 cifre, fără spațiu între ele
- valabilitate până la - aici completați data valabilității cardului
- CVC2/CVV2 - este codul găsit pe partea din spate a cardului unde este semnătura dumneavoastră. Sunt ultimele 3 cifre din dreptul semnăturii!
- salvarea cardului pentru plăți ulterioare? - aici puteți, însă nu este obligatoriu, să salvați cardul pentru plăți ulterioare.
- În ultima etapă, vi se poate cere să confirmați tranzacția cu ajutorul codului 3-D secure secure, pe care îl veți primi prin e-mail sau SMS.
Pasul 6 - eroare privind plata online
a) plata a fost efectuată cu succes

b) plata cu cardul nu a fost efectuată
Cauzele posibile ale erorilor:
- Datele cardului bancar nu au fost completate corect: puteți repeta plata și completați datele din nou.
- În contul dumneavoastră nu aveți suficienți bani sau ați depășit limita pentru tranzacțiile pe internet.
- Cardul nu este autorizat pentru tranzacțiile pe internet: În acest caz, trebuie să contactați banca dumneavoastră.
- A apărut o eroare în timpul comunicării cu serverul: vă rugăm să încercați din nou plata un pic mai târziu.