Produse defecte
Respectăm normele UE, care prevăd întotdeauna dreptul la o perioadă de doi ani de garanție. În unele cazuri, o perioadă de garanție extinsă se aplică atunci când este menționată pe site-ul nostru, www.sportisimo.ro, în descrierea produsului sau în garanția producătorului. Termenul de garanție începe din ziua intrării în posesie a produselor.
Cum se reclamă produsele deteriorate?
- Aveți nevoie de formularul de reclamație completat și de bonul SPORTISIMO sau factura atașata pe e-mail. Plasați documentele menționate în colet împreună cu produsul reclamat.
- Produsul reclamat trebuie să fie complet uscat și curat! Altfel reclamația va fi respinsă și trimisă înapoi.
- Sigilați coletul cu atenție pentru a evita deteriorarea lui în timpul transportului.
- Trimiteți coletul printr-un curier rapid către singurul nostru punct de colectare disponibil, si anume magazinul din București Mall. Compania de transport este la alegerea dumneavoastră, pentru că taxele de transport vor fi suportate de către dumneavoastră la trimitere. Solicitarea curierului se face de către dumneavoastră, iar coletul se trimite prin optiunea ''Trimitere standard ". Vă rugăm, să nu trimiteți coletele prin Poșta Română. Coletul poate fi predat personal la adresa de mai sus.
- Departamentul nostru de reclamații vă va informa în termen de 30 de zile despre evaluarea reclamației și etapele următoare, prin telefon sau e-mail. Durata de evaluare a reclamației nu poate fi urgentată!
Informații suplimentare:
- Schimbarea produselor sau returnarea banilor nu se face la magazin.
- Dacă aveți orice întrebări, vă rugăm să luați legătura cu serviciul nostru pentru clienți – Contacte.
Anexeză factura (păstrează o copie) și completeză formularul pentru produsele defecte.
Descarcă formularul pentru reclamare
După ambalare, vă rugăm să returnați produsele prin curier la următoarea adresă:
SPORTISIMO RO
Calea Vitan, Nr. 55-59
Spațiul FE05-06, Centrul Comercial București Mall, Etaj 1
Cod Poștal 031281, Bucureşti, Sectorul 3